sobota, 2. april 2011

Pomald med šolske klopi

Evo mene po doooolgem času ponovno tukaj!


Jutra so še vedno sveža, iz dneva v dan pa se živo srebro na termometru vse bolj dviguje. Jasen znak, da je mrzla zima, letos tudi izdatno mokra zima končno mimo. Po sedanju na toplem in udebnem kavču pred televizijo v teh mrzlih dneh se sedaj človeku  še kako prileže zmerna telesna aktivnost, za katero pa čedalje bolj pogosto iščem nove in nemogoče izgovore. tako kot neurejen spomladanski vrt res ne pritegne pogleda, tako je potrebno tudi svoje telo vzeti v roke in začeti kaj migati. Tako sem začela z vsakodnevno hojo - malo za rekreakcijo, malo za dušo in seveda z upanjem, da bi izgubila odvečne kilograme. Pozimi sem jih še kar nekaj nabrala. Daleč so tisti časi ko so iz moje kože "štrlele" kosti. Sedaj so pokrite pod debelo plastjo maščobe, jih ne vidiš niti pod drobnogledom =)
Hmmm... kaj je še novega v mojem lajfu? Da malček pomislim... Bila sem v Parizu (obljubim, da bo prišel tudi podrobnejši opis mojih pariških dogodivščinah), po novem sem ponovno brezposelna in... pri 35 letih sem se ponovno vrnila med šolske klopi. Še vedno ne vem zakaj, morda zato, ker mi je bilo dolgčas po knjigah ;p ali pa morda, ker sem človek, ki potrebuje vedno znova in znova premikati svoje sive celice. Najprej je moja želja po učenju me silila k doktorskem študiju, poi dolgem razmisleku, pa sem se odločila in pristala na magisterski študiji. Inkluzivne pedagogike. Vpisala sem se v Kopru.  Moram priznati, da me je na začetku, kar bilo strah - saj sem do sedaj obiskala le italijanske šole. Mislila sem, da ne bom zmorala zaradi jezika. Napaka! ... izgleda tudi, da z leti sem pridobila pri pameti saj s ponosom lahko povem, da je moja povprečna ocena zelo visoka. Yesss! Ravnokar danes sem imela izpit iz statistike (mislim, da je ta četrti ali celo peti izpit iz statistike v moji študijski karieri - matematiki in številkam se kjub upiranjem res ne morem umakniti) in ... double yessss! Ponovno sem bila zeloooo uspešna - glede na moje (ne)sposobnosti v matematiki =)

A un certo punto devi prendere una decisione: i confini non tengono lontani gli altri, servono solo a soffocarti.La vita è un problema, e noi siamo così. Quindi puoi sprecare la tua vita a tracciare confini oppure puoi decidere di vivere, superandoli. Ma ci sono confini che è decisamente troppo pericoloso varcare. Però una cosa la so: se sei pronto a correre il rischio, la vita dall'altra parte è spettacolare... (dal Telefilm “Grey’s Anatomy”) In jaz mojo odločitev sem sprejela. Zaenkrat vpis na podiplomski študij in.... še ena majhna sprememba v meni.  Spremembo, ki sem vedela, da prej ali slej bom mogla uvesti. Bila je zelo težka odločitev. Moje levo oko se je poslabševalo iz dneva v dan, vid sem skoraj 100% izgubila. Vidim le malo ampak res zelo malo svetlobe.. Bilo je tudi tako, da se je začelo zmanjševati. na koncu je bil majhen majhen in skoraj zaprt. Bilo je potrebno ukrepati. Odločila sem se in ukrepala. Šla sem  v kliniko v Ljubljano kjer so mi dali očesno protezico. Stvarca je zelo majhna in plastična. Enkrat tedensko jo vzamem ven očistim in pol opla ponovno v očesno votlino. in sedaj m oram reči, da je moj obrazek mnogo mnogo lepši =) Neverjetno, kako taka majhna stvarca spremeni poteze na obrazu. Moram povedati tudi, da se sploh ne opazi, da je moje levo oko plastično. Premikam ga normalno in tudi enake barve je kot zdravo oko =)


kisses



Ni komentarjev:

Objavite komentar